Тази услуга не е налична, моля, свържете се с нас за повече информация.

Курс Превенция

Превенция на заболяванията чрез силата на храната

• Започна на 7.12.2021 г.
  • 90 Euro
  • Online

Описание на услугата

Какви са причините и най-големите рискови фактори за злокачествени заболявания? За кого е курсът: • За всички, които се интересуват от превенция на заболяванията • Хора изложени на постоянен стрес, чести пътувания • Ракови заболявания в семейството • Други наследствени заболявания в семейството • Жени и мъже с наднормено тегло и метаболитен синдром • Сърдечно-съдови заболявания • Пациенти с гастроинтестинални проблеми или заболявания • Пушачи • Мъже и жени с всекидневна употреба на алкохол • Хора, които работят с химикали или радиация • Пациенти с хронични вирусни заболявания (Хепатит, HIV, HPV, EBV, EBV и други) Темите, които ще обсъдим по време на курса: • Какви са причините и най-големите рискови фактори за ракови заболявания? • Може ли влиянието на околната среда да бъде рисков фактор за рак? • Какво влияние има начинът на живот върху риска от рак? • Какъв хранителен режим е подходящ за превенция? • Как са свързани инфекциите и ракът? • Могат ли психичните заболявания да окажат влияние върху риска от рак? • Какво можете да направите сами, ако имате или искате да предотвратите ракови заболявания? • Защо липсата на упражнения може да доведе до злокачествено туморно заболявания?

Предстоящи сесии

Политика за анулиране

За да отмените или презапишете час на консултация, моля да се свържете с нас най-късно 24 часа преди резервирания час.

Данни за контакт

info@drdamyanova.com